Ako nakupovať

1. Vyberiete si tovar, o ktorý máte záujem

Tovar je rozdelený do viacerých kategórií podľa druhu. Každá kategória obsahuje viacero druhov tovaru (napr. Tričká, kabáty, mikiny). Taktiež je možné tovar vyberať aj podľa Značky (Richelieu, Detex, Hello Kitty ...) Tovar je možné nakupovať priamo z úvodnej stránky alebo zo zvolených možností podľa kategórii a druhy. V oboch prípadoch tovar nakúpite kliknutím na tlačidlo "do košíka". Po kliknutí sa zobrazí okno s možnosťou výberu množstvo tovaru, veľkosti a farby. Po zvolení uvedených možností kliknete na tlačidlo "pridať do košíka" V košíku je možné meniť počet objednaných kusov (pridávate kliknutím na tlačidlo "+", odoberáte kliknutím na tlačidlo "-".) po zvolení množstva tovaru program automaticky prepočíta čiastku množstvom. Taktiež z košíka môžete tovar vymazať a to kliknutím na tlačidlo "X". Týmto spôsobom si môžete do košíka pridať viacero druhov tovaru.

2. Ak máte zvolený tovar, pokračujete v nákupe ďalej

Ak ste spokojný s obsahom košíka a máte zvolený tovar pokračujete a to kliknutím na tlačidlo "Ďalej". Prihlásite sa pod svojim kontom. Pokiaľ ste nový zákazník musíte sa zaregistrovať na stránke. Vyplníte Vaše osobné údaje, prihlasovacie údaje, fakturačnú adresu, ako sa chcete registrovať (ako fyzická osoba alebo ako právnická osoba)a nakoniec potvrdíte všeobecné ustanovenia. Po vyplnení údajov kliknete na tlačidlo "Registrovať". Po registrácii pokračujete v nákupe. Zobrazí sa adresa doručenia – totožná s údajmi registrovanými. V prípade že nie je zhodná zvolíte adresu doručenia Iná ako fakturačná a doplníte Adresu doručenia. . Po vyplnení údajov kliknete na tlačidlo "Ďalej". Zvolíte si Dopravu a spôsob doručenia. Pokračujete opäť kliknutím na tlačidlo "Ďalej". Dostanete sa do časti Kontrola objednávky - sumarizácia objednávky slúži na poslednú kontrolu pred samotným zaslaním objednávky (v tejto časti môžete doplniť poznámku k vašej objednávke). V ktoromkoľvek kroku objednávky sa môžete vrátiť späť na Váš košík a zmeniť niektorú z objednaných položiek alebo objednávku úplne zrušiť kliknutím na tlačidlo "Späť". Objednávku dokončite kliknutím na tlačidlo "Ďalej". Po úspešnom objednaní tovaru sa zobrazí text: "Vaša objednávka bola potvrdená. Na Váš e-mail bol odoslaný potvrdzujúci e-mail s podrobnosťami o objednanom tovare. Pri každom ďalšom spracovaní Vašej objednávky bude informovaný e-mailom."

3. Sledovanie stavu objednávky

Stav Vašej objednávky môžete priebežne kontrolovať. Po prihlásení na Vaše konto sa zobrazí zoznam objednávok. Pri každej objednávke sa zobrazuje stav objednávky (napr. objednávka bola prijatá, tovar bol objednaný, objednávka bola expedovaná a iné stavy objednávok). Taktiež si môžete prezerať obsah objednávky a to Kliknutím na zvolenú objednávku.

4. Úhrada objednávky, platba poštovného

Platbu za tovar môžete vykonať 2 spôsobmi. Prvou možnosťou platby objednávky je zvoliť si platbu prevodom na účet. V takom prípade zaplatíte za tovar po doručení potvrdenia objednávky na váš e-mail. Číslo účtu a potrebné informácie k úhrade nájdete v potvrdení. Ako variabilný symbol uvediete číslo Vašej objednávky. Dôležité je uviesť správny variabilný symbol, na základe ktorého vieme Vašu platbu priradiť k Vašej objednávke. Hneď ako nám bude cena objednávky pripísaná na náš účet (môže to trvať až tri pracovné dni - v závislosti od Vašej banky), zašleme Vám tovar.

Druhým spôsobom platby objednávky je možnosť úhrady na dobierku. Za dobierku si pošta účtuje príplatok, ktorý sa bohužiaľ musí premietnuť do nami účtovanej ceny poštovného. Preto ak si tovar objednávate na dobierku, zaplatíte k poštovnému príplatok v sume 1,20 €.

Pre zaslanie tovaru si môžete vybrať z 2 variant. Podľa výberu Vám k objednávke bude prirátaná čiastka za poštovné. Prvá možnosť je zaslať tovar POŠTOU – k objednávke prirátaná suma za poštovné a balné 2,6 €. Druhá možnosť je tovar vyzdvihnúť OSOBNE – bez poplatku.

Takže v prípade, ak si objednáte tovar poštou a budete platiť na účet. Poplatok za poštovné a balné bude 2,6 €. Ale ak si vyberiete možnosť poslať poštou a na dobierku vtedy suma za poštovné sa skladá z 2 súm. Vtedy bude pripočítaná čiastka 3,80 € (poštovné a balné 2,6 € + dobierka 1,20 €).

Ďalšou možnosťou, ako platiť menšie poštovné – respektíve neplatiť poštovné, je objednať si v jednej objednávke viac tovaru. Skúste sa opýtať aj Vašich priateľov a známych a spojte svoje objednávky. Ak sa celková cena objednaného tovaru vyšplhá nad 35 eur a za objednávku zaplatíte prevodom, tovar Vám zašleme úplne na naše náklady.

5. Zrušenie, stornovanie objednávky

Pokiaľ budete chcieť zrušiť objednávku kontaktujte nás ihneď telefonicky alebo e-mailom uvedenom v Kontaktoch. Pokúsime sa Váš problém vyriešiť. Ak však už bol tovar odoslaný, bohužiaľ, objednávku stornovať nemožno. V každom prípade sa Vám pokúsime vyjsť maximálne v ústrety.

Pokiaľ budeme objednávať tovar na vašu výslovnú žiadosť (Dostupnosť tovaru – na objednávku, do týždňa alebo do dvoch týždňov) od výrobcu za stornovanie takejto objednávky Vám bude účtovaná suma 10 €.

6. Máte záujem o tovar ktorý nie je v ponuke

Kontaktujte nás telefonicky alebo mailom na info@msoftware.sk a my sa Vám pokúsime pomôcť.